Friday, September 7, 2012

Η Λίστα

Ναι, γεια.

Έχει περάσει καιρός, μπαίνει το φθινόπωρο και τέτοια. Ε, "και τέτοια" στην ακόλουθη λίστα με εντελώς random (ή όχι) θεματολογία - όλα, όμως, γύρω απ' το εγωκεντρικό πλάσμα που ονομάζεται Sifu VERSUS (ή όχι μόνο).

- Έχω αρχίσει να ασπρίζω, αλλά με ρυθμούς χελώνας. Κι αυτό μου τη δίνει. Οι ρυθμοί χελώνας εννοώ . Iδανικά, θα ήθελα να έχω τα μαλλιά και τα γένια (και ίσως και τα φρύδια) του Pai Mei.
- Έρχεται ο Bob Katz για σεμινάριο στην Ελλάδα και, σαν καλός groupie, θα πάω. Να πάτε κι εσείς, αν έστω και λίγο σας ενδιαφέρει το τί και πώς (και το κόστος δεν είναι δικαιολογία).
- Έκανα το τελικό στήσιμο του "Origami" του Λόγου Απειλή. Δεν λέω mastering, γιατί θα με πάρει ο διάολος και θα με σηκώσει, αν το διάβαζε αυτό ο Bob Katz.
- Είχα καιρό να μην κάνω skip σε track δίσκου και το "Origami" τα κατάφερε.
- Είμαι περίεργος.
- Είμαι παράξενος.
- Είμαι διαλλακτικός σε κάποια θέματα, πιο κάθετος κι από 90° σε άλλα.
- Στηρίζω το σλόγκαν "If you don't like Rakim, you don't like Hip Hop - end of story."
- Δεν μπορώ να καταλάβω τί παίζει με τη φάση που γυναικεία παντελόνια φοριούνται από άντρες.
- Έχω υπάρξει γραφίστας, σερβιτόρος, delivery boy (σε εντελώς old school κατάσταση - παράδοση κατ' οίκον με τα πόδια), σεκιουριτάς, πορτιέρης, εκπαιδευτής πολεμικών τεχνών, μοντέρ, εικονολήπτης, σκουπιδιάρης και διάφορα άλλα - πολλά απ' αυτά ταυτόχρονα. Σε κάποια φανταστικά σενάρια κάποιων, έχω υπάρξει και μεγιστάνας της μουσικής βιομηχανίας.
- Έφαγα μια Heineken στο κεφάλι απ' τον X-Ray πριν 14 χρόνια. Τα τελευταία οκτώ ποτίζουμε Heineken ο ένας τον άλλον όποτε βρισκόμαστε.
- Το Hip Hop με είχε βάλει σε συνεχές trip αναζήτησης όταν ήμουν έφηβος. Ό,τι άκουγα και δεν ήξερα τί είναι, έψαχνα να το βρω.
- Δεν ξέρω αν λυπάμαι που δεν το βλέπω αυτό το πραγματάκι μπροστά μου ιδιαίτερα πια.
- Ξέρω ποιος ήταν ο Στέργιος Γουδώνης.
- Αν μου μιλήσεις "σωστά", μάλλον θα κεράσω μπύρα. Αν μου μιλήσεις σαν να είμαστε κολλητοί/σου χρωστάω κάτι/σου έχω κάνει κακό, μάλλον θα κεράσω σφαλιάρες. Ειδικά αν ηλικιακά θα μπορούσες να είσαι παιδί μου, ξέχνα προσφωνήσεις όπως "boy", "ρε μαλάκα" και τέτοια.
- Κυκλοφορούν κομμάτια, εγχώρια και μη, με beats που δεν θα μάθετε ποτέ ότι τα έχω κάνει εγώ. Δείτε αν μπορείτε να βρείτε μερικά (ειδικά για κάποια, κερνάω μπύρες).
- Μετακόμισα στο σπίτι που ζω πριν τρία χρόνια. Έχω ακόμα κάπου 2000 CDs σε κούτες απ' τη μετακόμιση.
- Είμαι απ' την Παπάφη - τη γειτονιά του Papafi Club, του 30ου, του Jimmy G και, ναι - του Sifu VERSUS.
- Δεν ασχολούμαι με ποδόσφαιρο, μπάσκετ κτλ., αλλά είμαι στα 33 μου και απ' την Παπάφη - ergo είμαι Ηρακλής.
- Δεν είμαι ιδιαίτερα καλός MC.
- Είμαι θρύλος.

Flame on.



6 comments:

  1. 12 ακριβως!! Ποτε να περασω να μ κερασεις;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι, δεν είναι δικό μου beat αυτό. Cheers για την προσπάθεια, όμως.

      Delete
  2. Σιγουρα απο το I am Hip Hop το Propaganda ειναι δικο σου Beat οπως και αρκετα αλλα εγχωρια κοματια και ολοκληρα CD ειναι απο το χερι σου(φιλικη εταιρια,μικρος κλεφτης ενα mastering στους BDC αν δεν κανω λαθος) και ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι εχεις δωσει beat στους Snowgoons μιας και feat εχεις κανει στο Full Force αλλα και εχεις κανει το edit στο clip απο το Raining.Ελπιζω να επιασα κανα σωστο...Καλη σου μερα!!

    ReplyDelete